Nu törs jag andas ut

Åtminstone den del som innehöll 30 frågor med tillhörande svarsalternativ gick vägen! 25 rätt fick jag till med lite knepande och knåpande (hade nog inte ens haft hälften utan tillgång till böckerna) och det lustiga var att bara två av felen fanns med bland de frågor jag gått igenom innan och som jag kände mig osäker på.

Hur det gick på den större delen får jag ju inte veta förrän om tre veckor men det kändes iaf tillräckligt ok för att jag ska kunna koppla av och inte ha vemodet gnagandes över mig nu när jag snart (om fyra timmar...) ska åka och träffa mina fina pojkar igen! 

Skönt att känna att min maxnivå för inlärning iaf tagit mig någon liten stans.

Känner mig värd en present också! Ska gå in till stan lite tidigare så jag kan kolla i affärer.

Trevlig helg allesammans, och särskilt Anna som ska komma till Hansan och tillbringa en del av den med mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt, klart det gick bra=)

2007-10-05 @ 15:28:32
Postat av: Stina

Bra jobbat Elin!! :)

2007-10-06 @ 18:01:08
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0