När jag vill så mycket att det nästan gör ont

Åh Sara, vilken fin bil! En dag vill jag ha en likadan. Svart är ju finaste färgen och i Saabar är vi fast...

Jag vill ha en (ny) bebis också, fast lite mer tror jag att jag vill göra färdigt min utbildning och lyckas hitta ett stimulerande jobb.

Jag vill att huset ska bli färdigt, helst igår, och jag vill gifta mig.

Jag vill spara ut håret och bli bättre tränad, men helst av allt just nu så vill jag att boken som jag läser inte ska kännas så fruktansvärt invecklad och dryg.

image369
En av mina viljor...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin ring!! :) Vi ska beställa pizza hit sen, löninglyx o så orkar ingen laga något för Alicia är förkyld.. vill ni komma o beställa ni med? :)

2007-10-25 @ 15:24:53
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0