Någon annans lycka

Idyllen där vi en gång upplevde radhuslycka är till salu. Inte för att jag skulle betala det priset för det oplanerade köket och nyrenoverade badrummet nu, men en gånggick det iaf utmärkt att hyra... http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=375318&view=Images

 


Sovrummet där jag valde tapeter och staketet som Mio höll sig hårt i när han var för liten för att gå. Hoppas att någon annan hittar samma lycka där som jag tror mig hitta på Hansan när tiden vill.

Jag har sökt ett jobb idag. Tror att det kanske skulle vara trevligt efter jul när Mattias jobbar heltid igen och jag ska sitta av mina 40 timmar här. Att åtminstone någon dag i veckan göra något annat än som idag, en ordlista om begrepp inom statistiken. Försöker hålla förhoppningarna nere men när jag vet att sistahandsvalet är att söka till Tross igen så kan jag inte låta bli att vilja att åtminstone det ska vara ett avslutat kapitel i boken om mitt liv. Det har gått så lång tid sedan jag sist var där.

image367

image368

Fortfarande lite för kort för att väcka morbror Joel... och för att tända alla lampor. Inte för att släcka dem dock...



Kommentarer
Postat av: Sara

Alicia kan öppna ytterdörren o rymma! Knäppa unge, hon gör allt som hon ser att andra gör! (inte för att jag rymmer särksilt ofta..hahah)

2007-10-22 @ 14:47:56
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0