Ingenting att skriva

Ingenting exationellt har hänt.
Mios ögon var förstås ok.
Mattias är på jobb i Funäsdalen och jag ska läsa vetenskapsteori för nybörjare och räkna statistik.
Det ena roligare än det andra...
Men en uppdatering iaf, Carro.

Jag kommer förresten aldrig att bli en av alla de människor som skaffar facebook. Ska väl eg inte säga aldrig men det finns absolut inte med i mitt nuvarande liv...

Lite bilder från veckan då den första ordentliga snön kom och ytterligare två Saabar tog sig plats på vår gård.

image358

image359

 Varför släppa på ett vinnande koncept... Den ensamma är den fulaste, billigaste, minst körbara och som lyckligtvis bara ska fungera som reservdelsbil.   image362

Mio så söt, sov så gott i sina nya sängkläder!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det som är roligt med facebook är att alla mina kompisar som inte bor i stan lägger ut bilder på sig själva och så håller man kontakten genom att skriva till varann, dom har ju inte direkt nåt ut av att skaffa familjeliv direkt.

2007-10-15 @ 18:57:54
Postat av: Stina

Vad stor han blivit pojken din! Alltså stor som i vuxen-stor. Fina kläder har han också. :)

2007-10-16 @ 22:09:30
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0