För jag har klarat tentan, för jag har klarat tentan, för jag har klaaaarat teeeentan

Fy faan vad jag är bra!

Har suttit hela dagen på campus och gjort en gruppuppgift och gått igenom en halv bok så till imorgon finns det lika mycket kvar. Trodde helt ärligt inte att jag skulle hamna en poäng under B-gränsen (A är bäst och F och Fx är IG i det nya systemet) på tentan men det känns så j-a bra för det kommer att krävas så mycket mer för att klara nästa tenta och nu kan jag verkligen lägga all kraft på den!

Sitter här och äter godis och ska ringa älskling och berätta strax.

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad kul!!!!!!!!!!!!

2007-10-18 @ 16:56:11
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Grattis, som jag trodde då=)

2007-10-18 @ 19:00:57
Postat av: Sara

DUKTIG TJEJ!! Gud va skönt för dig, du startar dina studier med en skräll! :D Unna dig en lyxhelg med bara godis! :) kramkram

2007-10-19 @ 13:29:51
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0