En liten aggresiv undran.

Ingenting ont mot dig Sara, eller Janne, eller säkert en hel mängd andra, men vad är det egentligen för föräldrar som har sina barn på Lillfjällets förskola i Torvalla?
Nästan varje gång jag lämnat Mio på hans dagis och går hem längs Lillfjällvägen så kör det förbi bilar i hög hastighet med lösa barn i bilen på väg mot dagis. Vilken förälder är beredd att förlora sitt barn så lätt?  Även om man ser sig själv som en bra bilförare så kan det ju dyka upp så mycket oförutsett!

Jag ville bara undra det...

Kommentarer
Postat av: Carro

haha vilken undran=) kör man ungarna eller ens sig själv utan bälte så kanske man skulle ha tänkt efter en extra gång innan man skaffade kids.

2007-10-08 @ 08:59:00
Postat av: Sara

Jag fattar inte hur man ens kan sätta sig själv i bilen utan att först spänna fast sig! Sådant kan göra mig galen!!! Men det är ju föräldrarna som är mongo, inte dagiset! :D Och jag är himla bra! :P hahha..
Den där feta plusjobbaren är kvar och jag haaatar att se henne .. usch. Är du i stan i veckan? Kan jag locka med lite fika? :)

2007-10-08 @ 09:45:01
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

En bra liten undran tycker jag.

2007-10-08 @ 18:50:20
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0