Det återstår att se om jag anses lika vuxen som Stina...

[X] Har körkort
[X] Har bil (i hushållet finns just nu 5 st Saabar, mer och mindre körbara)
[X] Har egen lägenhet (ej egenägd men egen, och alldeles eget hus, med sambon...)
[  ] Har tvättmaskin (men superbra tvättstuga där det så gott som alltid är ledigt när man vill) 
[  ] Har diskmaskin (sålde den tyvärr ganska nyligen)
[X] Har kaffebryggare
[X] Har ica/konsum kort  (både och...)
[X] Har delad ekonomi
[  ] Storhandlar en gång i månaden (har ständigt ambitioner på att börja "nästa månad")
[  ] Har pengar kvar när lönen kommer
[  ] Planerar månadens inköp
[  ] Diskar varje dag (diskar aldrig numera utan fixar tvätten istället)
[X] Äter riktig mat varje dag (riktig för mig...)
[x] Dricker minst 3 koppar kaffe om dagen (vissa dagar, därav det lilla krysset)
[X] "Snoozar" aldrig när klockan ringer på morgonen
[X] Har hemtelefon (tills i april när bindningstiden går ut, hinner aldrig svara i tid då någon oväntat ringer på den)
[  ] Har abonnemang på mobilen
[X] Bäddar alltid (men väldigt sällan med överkast)
[  ] Har SL-kort
[X] Sover aldrig till efter kl 10 på helgerna (men till efter åtta ibland...)
[X] Tar hellre en promenad än att ta bussen (oftast, men eg mest av snålhet)
[  ] Har heltidsjobb (heltidsstudier iaf)
[  ] Pensionssparar
[X] Har ett sparkonto
[  ] Sparar alla kvitton
[X] Har barn

Kommentarer
Postat av: Malin!

Åh, jag måste också fylla i listan! Jag har kopierat den, så den kommer nog ut på min blogg i morgon. Vad stor Mio har blivit också!
Men om ni var tvungen att döpa om honom på grund av den nya Mio, så får ni väll välja Bertil eller JumJum. ^-^

2007-10-21 @ 22:38:49
URL: http://oswil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0