Dagens önskan

Jag önskar att jag var starkare. Att jag kunde prata för min sak och inte alltid känna en osäkerhet för vad andra ska tycka eller tänka. Projektarbetet på gymnasiet blev en katastrof och ibland kommer känslan gnagande av att det även i min nuvarande studiegrupp ska sluta på samma sätt. Ett mejl med många smileys fick mig dock att andas ut för denna gång. 
Så, nu har jag blottat min själ tillräckligt.

Jag fick sovmorgon till 09.20 men har sedan misslyckats med att göra en köttgryta god, fått en törn i min självsäkerhet, valt fel skor (stövlar) för att promenera runt i Odenskog och slutligen klämt i mig ett antal skinkmackor för att döva hungern efter noll frukost och en halv lunch. Inte riktigt min dag med andra ord.

Sätter mitt hopp till middagen hos Anna och Kristoffer ikväll innan mina killar åter igen ska lämna mig ensam.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hatar sådana dagar .. tack o lov räcker det oftast med ett leende av någon man inte tänkt på så blir allt bra!
vi ska åka till Umeå utan Alicia över helgen, så det är verkligen skönt att jag förhoppningvis kommer må bättre då!

Vart ska Mattias o Mio då?

2007-10-17 @ 15:49:55
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Skönt att det blev bättre! :) Såna dagar är inte roliga. Oftast är det inte en jobbig grej utan på nåt konstigt sätt lyckas det hopa sig massor av otrevligheter då. Knepigt... :)

2007-10-17 @ 20:10:44
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0