Tack lillasyster Klara

Kanske har det undgått någon att jag och Mattias, trots att vi ibland tror att vi hatar varandra, ändå ska gifta oss och har för avsikt att stå ut med varandra "until death do us apart" (någon har sett ett antal amerikanska snyftare och snappat upp ett och annat). Vi planerar att göra någon av lördagarna i juli 2009 till vår dag. Som den drömmare och det kontrollfreak jag då är så frågade jag för ett tag sedan min kära syster Klara om hon skulle vilja axla den tunga rollen som toastmistress och hon svarade förstås ja (när blodsband är som starkast...). Så i fredags kom ett kuvert med Bryllupsmagasinet (380 sidor på norska) där syster då strukit under diverse av värde, bland annat lite info om vad det innebär att vara toastmaster/-mistress och ett uppslag om hotellet där hon just nu jobbar och där personalen tydligen var den bästa om man har för avsikt att gifta sig där...

Har bara bläddrat som hastigast men jag har massor av klänningar, blombuketter och ringar att se fram emot! Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Sara

ååh .. :) Jag vet inte alls vem jag ska välja till en sådan grej, är så rädd att igen tar den rollen på allvar och gör saken hela vägen ut! Din syster verkar ju ha koll på läget iaf! :D
Jag har också något bröllopsmagasin här någonstans som jag tyckte var jättebra, där stod en massa tips o sånt! Vill höra alla planer sen och följa med under hela vägen, i allt ifrån hur många gäster, vad de ska äta, vart ni ska vara, hur de ska bo, vad du ska ha på dig osv.. :)

2007-11-18 @ 19:55:19
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

"trots att vi ibland tror att vi hatar varandra" kunde inte sagt det bättre själv om mig och daniel =) men vilka par gör inte det egentligen ; )

2007-11-18 @ 21:21:35
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Petra

Jag vill absolut gifta mig men det blir nog ett litet bröllop kombinerat med fest/semesterresa. Jag har allt klart för mig redan, klänning, ringar =)

2007-11-18 @ 21:33:37
Postat av: It's britney bitch

Varsågod!

2007-11-20 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0