Sugen på förrändring?

Det blir dubbelsäng i huset till nästa helg men vad hjälper det nu. Redan less på fondväggen jag satte upp förra veckan... Blomskotten jag tog i lördags har ännu inte fått några rötter och nystädat är här med. Har köpt ett nytt regnskydd till Mios vagn men ännu inga nya torkarblad trots att det nog hade behövts bättre. Snart snö iaf, en helt ny värld en vecka för tidigt.  

Träffade underbara bebismagar på Sara och Carro och ni var så fina bägge två! Fast jag tänker behålla fotot för mig själv... Saknade för en stund kapitlet av mitt liv då dagarna ägnades åt promenader till stan med tillhörande fika, måndag-onsdag på gläntan och ett idogt skrivande på familjeliv... men bara för en stund för jag vet ju att livet just nu är helt okej det med.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja man kan ju inte springa på stan å på gläntan jämt=) men kul hade vi. Ja behåll du fotot för dig själv haha. Skulle kanske hellre ha din figur just nu men man kan inte få allt här i livet; )

2007-11-06 @ 23:40:37
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Sara

Vi får ta o göra något med våra tussar någondag! En lekdejt för både mammor o troll! :)

2007-11-07 @ 12:38:52
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0