Smekmånaden över

och jag som inte ens hunnit bli gift!

Först kom förkylningen, sedan den ena ögoninflammationen efter den andra och slutligen en fruktansvärt opedagogisk lektor på det nya kursmomentet. Vi skolkade sista timmen idag, for hem och jag har nu gjort mitt som gruppchaufför för denna vinter! Ska plugga gärnet imorgon inför tentan på torsdag och sedan blir det till att greppa den första psykologiboken och ge sig på den introduktion som lektor knappt gav mig någon som helst förståelse i.

Ändå är modet inte helt borta, en dokumentär om Astrid Lindgren ska sändas på tv ikväll och imorgon kväll ska jag och mamma äntligen på Lara Winnerbäck! Min 4:e (om inte 5:e) gång och mammas första. Dessutom är det ju vinter och snart jul! Härliga bilder från helgen kommer...

image413

Gullunge poserar på en inte fullt lika gullig skoter men som åtminstone både rymmer oss alla och tar oss framåt (och bakåt om man så vill...)

 och så att ingen ska tro att vi inte värnar om vår son (mamma)...

 ...som vid så gott som varje ledig stund ställer sig på pallen vid köksfönstret och pekar mot samma skoter som han sedan går raka vägen fram till när man släpper ut honom. Kanske är motorintresset genetiskt eller också är det bara en fas...

 Lycklg pappa fick förresten sonens första målning ("häxan") inramad i farsdagspresent.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken hårding på skoter! Eller vilka hårdingAR på skoter! :o)

2007-11-13 @ 20:53:52
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Fina bilder, räkna inte med att det är en fas haha, pappas pojke kanske=)

2007-11-13 @ 21:21:32
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Sara

Kom gärna o snacka om psykologin något som du kör fast.. jag proppar dig full med lussebullar!! :)

2007-11-14 @ 10:05:00
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0