Mingelbilder från en lyckad kväll!

Tack Anna och Maria så mycket för en förträfflig fest!

    

Musen och kaninen lyckades alltså, fast något annat var väl inte tänkbart. Inte minst välkomstdrinken var till belåtenhet! Jag kan verkligen ingenting om drinkar, vet bara att jag brukar älska White russian...

  

Mycket lekar och tävlingar och ♥ och jag ställde till sist upp som ett par i hand-hand-leken och utklassade alla andra! Tills Patrik och Maria ett antal försök senare fick ihop en 17:e poäng...

      

Det var sedan en vit värld som mötte oss när vi fram emot halv fyra knatade hemåt igen. Sex timmar senare känns det inte helt fel att jag förutom välkomstdrinken nöjde mig med tre cider och ett större antal glas vatten. Vuxen och tråkig, men någon ska väl vara den också... Jag hade som sagt mycket trevligt ändå!

   

Längtar nu ihjäl mig efter Mio och hoppas på att han är bättre i ögat idag. Bara Mattias vaknar och känner sig kry så ska vi åka till mamma och pappa utan att behöva stressa hem igen, det finns ju en hel morgondag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller fast vid att Mattias är tuffast EVER! :) Ska ta en massa kort sen jag med och lägga ut .. håller på att städa o plockar nu!

2007-11-03 @ 11:05:45
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Vad bra att det var kul trots att du kände dig yr osv. Jag har gått och blivit sjuk, var hemma från jobbet igår. Men tur att jag blev sjuk nu och inte nästa helg! :o)

2007-11-03 @ 14:04:10
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0