Med en flottig salamipizza i ena handen och den andra på musen

Datormusen alltså. Min dator hittar inget internet för tillfället så... dessutom har jag blivit frivilligt lämnad så jag har inte ens någon att slåss om datorerna med. Ska sammanfatta klart det sista kapitlet efter pizzan och kolla igenom alla föreläsninganteckningar för att se om något från dagarna i Sundsvall kanske ramlat på plats - om jag kan hålla mig! Idag kom nämligen och äntligen tentaresultatet och eftersom jag med råge klarade den så har jag nu köpt belöningen, sista Harry Potterboken! Dessutom innehåller ju kvällen säsongsavslutningen av Grey´s och minst en bit mjuk pepparkaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0