Lite lagom tillfreds

Björn Gustafsson. Parlamentets stolthet. Anledningen för att varje söndag fara lite tidigare bara för att få krypa ner, nyduschad och beredd på både ögongodis och en skrattsalva som heter duga. Fast oftast blir man ju besviken eftersom blått parti verkar hitta sina medlemmar där andra (läs: rött) sedan länge slutat leta men Björn den söta är undantaget, hittar tyvärr ingen bra bild eftersom Internet tycks utvecklats så fort att stillbilder inte längre duger.

Läste förresten Johan Hemmingssons krönika på nyaste 100%Östersund idag och han slår som alltid där han ska. Iofs var det inte hans egna ord men sista stycket handlade om att det nog finns en mening till att alla de där kontakterna man kan hitta igen på facebook en gång tappades bort... Jag tar till mig argumentet och fortsätter stå där jag står, utanför.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag har gett upp facebook helt, var ju dötrist så du missar inget=)

2007-11-25 @ 23:09:57
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Sandra

Håller med, facebook är inget att ha. Jag har kontakt med de jag vill på annat sätt.

2007-11-26 @ 10:53:13
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Stina

Jag håller med om Björn Gustafsson, han var en mycket glad överraskning. Vanligtvis brukar nya vara lite stela och torra i början, men han var ju bara charmig! Kul! :o)
Jag härjar vidare på Facebook. ;o)

2007-11-26 @ 12:46:55
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0