Jag velar

Har läst så jag fått ont i nacken och sedan tagit paus och kollat näst nyaste Grey´s så nu är nacken bättre. Nu velar jag över om jag ska se även det sista avsnittet innan jag går och hämtar Mio eller om jag ska läsa en stund till. Kollar jag Grey nu så har jag inget val imorgon utan jag "måste" läsa i brist på annat men läser jag istället nu så har jag ju mindre att läsa imorgon... Hur som helst så har jag även hela onsdagen (undantaget en sväng på fresken för val av klinker) på mig att ta mig igenom fyra kapitel och idag har jag redan läst två och ett halvt så jag skulle hinna... Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni vet vart iaf!! Janne vill också gifta sig utomlands, och helst utan några som helst som följer med.. han gillar inte den uppmärksamheten! Och jag vill ha det på 25 olika ställen, både utomhus sommartid och på någon läcker imtim restaurang vintertid! Spännande att kombinera giftermålet med bröllopsresan sen, o att få va brun o snygg på korten! Men vem ska ha Mio om alla era släktingar ska med på resan? Ni får dumpa av honom här! ;)

2007-11-19 @ 14:52:37
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sara

Ja men dåå förstår jag!! Nä, tror inte att vi skulle ha några släktingar som skulle vilja åka med heller.. möjligen mamma då! :P Nä men det är skitsvårt att veta vart! Och ni har ju bestämt er för ett sommarbröllop, ska ni ha det inomhus eller utomhus? på dagen eller i solnedgången? Sånt är ju också ett helt projekt att bestämma!! Jag har ingen aning om vart vi ska åka på resan sen, fan jag måste nog börja planera nu för flera år framåt! ;)

2007-11-19 @ 16:34:51
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Spännande med bröllopsmagasin! Det finns ju så måååånga fina klänningar som man bara vill ha.
Hoppas Grey's var bra! Läsandet hinner du nog med. :)

2007-11-19 @ 17:41:17
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0