Jag tyckte att det luktade spya...

...efter att ha klivit in i bilen när M:arna kom och hämtade mig på campus efter dagens sysslor. Funderar seriöst på att köpa en ny bilbarnstol till Mio redan nu. Tvättstugan var för en gångs skull bokad på bägge sidorna men om bara några timmar får vi äntligen tvätta upp den gamla bilstolsklädseln och x antal ombyten.

Måste ringa mamma och fråga om hon vill barnvakta en liten sjukling som iofs kan bli bättre tills imorgon men i värsta fall... Hoppas att vi förblir friska för jag har verkligen sett fram meot halloweenfesten hos Anna!

Lånet på huset blev klart idag också men sängplanerna får vänta till en friskare dag.

Förresten så fungerade inte den elektroniska tärningen för jag hade fattat fel på hur vissa delar skulle vändas... men det är inte värre än att M lött löst dom åt mig så att jag kan pilla på lite till. Tyckte hur som helst att det var en överraskande och gullig present!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det var verkligen en överraskande och gullig present! Fram för fler såna! ;o)

2007-11-01 @ 18:48:12
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Varför luktade det spya?

2007-11-01 @ 20:54:12
URL: http://www.mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0