Halloween, även om solen står i topp

Natten har gått sådär. Mio har inte spytt och inte febrat, men jag... Skulle göra i ordning välling åt honom i natt nångång eftersom han bara fick en halv portion igårkväll utifall det skulle komma upp igen. När jag just skulle till att skaka flaskan så kände jag hur både synen och hörseln försvann och jag var tvungen att lägga mig ner. Vet inte varför jag blir svimfärdig ibland på nätterna men innan i natt har det iaf inte hänt sedan i juli. Har kännt mig småyr sedan dess så jag försöker ta det lugnt inför kvällen. Är verkligen inte på humör för några cider så kanske står jag över den biten, men jag ska iaf tvinga mig dit nu när jag har sett fram emot det så länge!

Mamma kommer om några timmar för att hämta min lilla ögoninflamerade kille och hans alldeles nya bilstol! Det blev en Acta graco, ungefär som den nedan fast i svart och kritstrecksrandigt. Kommer sitta fint i mitten i baksätet i "min" bil medan Mattias får ta den gamla och slitna men nytvättade...

image385

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en underbar barnfri helg=) Fin barnstol oxå.

2007-11-02 @ 15:16:02
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Stina

Snygg bilstol!

2007-11-02 @ 20:34:44
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0