Den som väntar på något gott...

...får vänta på bilder av Winnerbäck ett tag till. Senare idag hoppas jag få tid att recensera konserten lite mer ingående men jag kan ge en liten vink om att allsångsversionen av "Hugger i sten" aldrig slutar kännas sådär andlöst mäktig och att jag vid hemkomst hade tre behov; halstabletter, nässpray och lypsyl. Sångröst och förkylning tycks aldrig vandra hand i hand...

Min tillfälliga stilmall gör att man måste hitta på så klyftiga rubriker hela tiden och jag har inte riktigt kännt att det är min grej, än. Vetenskapsteoritentan var defenitivt min grej iaf så nu är humöret på topp! Skulle jag inte ha lyckats skriva till mig ett godkänt betyg så vet jag inte vad. Frågorna berörde kanske en bråkdel av vad jag tragglat in så efter mindre än två av de tillåtna fem timmarna sitter jag nu här och väntar på att killarna ska komma in för en mysig familjestund på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0