Darling


Ibland måste man få framhäva varför man gjort den bästa av killar till sin.

Igår kväll var jag så arg på Mattias att jag till sist inte mindes varför.
Så jag städade av mig ilskan och sedan blev allt sådär lite bättre än innan som det alltid blir efter försoning. Åtminstone för mig.

Idag när jag kom hem från skolan stod han och diskade bort det berg som aldrig annars tycks ta slut. Sedan åkte vi på Fresks och till Krokom för att hämta Mios ishockeyhjälm. Hemma igen satte jag mig vid datorn och efter ett tag hörde jag hur han än en gång övade Mio på att duka! Sedan fick jag sätta mig till bords och blev serverad kycklingfilé med ris, sötsur sås och majskolvar som jag älskar så mycket! Tyvärr ingen efterrätt men det var nog också av kärlek...

Så nu ikväll när han är hos en kompis har jag fortsatt städa, fast på mitt bästa sätt, genom att möblera om. Jag lyckas aldrig bli så nöjd som jag önskar eller trivas så bra som jag vill här i lägenheten. Förmodligen för att jag vet vad som väntar när huset är klart, och för att jag som person aldig blir riktigt nöjd.

Har iaf tänt ljus i doftoljelyktan och överallt så nu väntar jag bara på att han ska komma hem igen. Om en timme eller två kanske...



image430


"Vad vore jag utan dina andetag!"

Kommentarer
Postat av: Sara

sötnosar!! :)

Du skulle ha sett mig på HM.. prövade kappan som passade så bra att jag höll på att gråta för jag kände mig så fin! Och det är inte varje dag!

Önskar er alla tre en toppenhelg!

2007-11-23 @ 15:51:35
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0