Update

Bara Lasse Lindh och en låt med Timo Räisinen på mobilen nu. Helt insnöad fast det är vår.

Har färgat håret igen.  Inte riktigt sådär mörkt som det jag trivs allra bäst i att vara för det känns inte helt somrigt. Vet inte om jag gillar detta mellanbrun/röda men utväxten till det blonda var heller inte bra. en nödlösning om inte annat.

Jag och mitt barn som jag fortfarande inte helt kommer överrens med, ska snart åka och hälsa på mamma och Klara. Känner att jag har varit där mycket den senaste tiden men eftersom Mattias måste jobba så mycket så orkar jag helt enkelt inte med Mio själv hela tiden. Det är ju inte hans fel att han har separationsångest som det så fint kallas. Tänk att någon ens kommit på ett ord för det, sa Mattias igår. Jag önskar iaf att det går äver snart för de första sju månaderna hade jag inga problem med att vara en bra mamma...

Ska väcka Mio nu så han hinner äta frukost inann vi far. Och ta in Lovis.


Kommentarer
Postat av: Sara

*ler* Då är det tur att man kan åka till sin mamma! Vi ska äta lurre på Plaza igen! Hoppas att A beter sig bättre den här gången!

Ha en underbar helg vännen..

2007-03-16 @ 10:20:29
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Det var väldigt bra beskrivet: "Jag önskar iaf att det går äver snart för de första sju månaderna hade jag inga problem med att vara en bra mamma..." - precis så är det för mig också!

2007-03-16 @ 14:24:14
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

Kämpa på bara, det går över (låter klyschigt jag vet) men det är faktiskt sant, du minns väl vad förstörd jag var där ett tag och nu är det ju faktiskt bättre=)

2007-03-16 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0