Update fredagskväll

Middagen igår var mycket god. Lilla Siam. Friterad fläskfilé. En nystartad tradition så Anna, du vet vad som väntar i september...

Idag blev det promenad till stan med Stina igen. Fast igen och igen, det var ett tag sen sist.
Klara har varit på besök också, inte heller hon ville äta av skumchokladbollarna jag köpte igår.

Inköp av barn-nezeril eftersom Mios förkylning tydligen går igen och snuvan nu kommit tillbaka innan hostan någonsin försvunnit. Stackars liten!

Den senaste månaden har jag lärt mig att min sambo sedan 4 år varken äter mazariner eller skumchokladbollar! Bäggedera har jag gjort misstaget att köpa hem till fikabröd.

Nu kom karln hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0