Söndag

Skönt att fler än jag haft problem med att blogga.

Snart middagsdax här. Viltskav i svamp- och gräddsås med stekt potatis. Jag är hungrig men vi skulle "bara" titta färdigt på filmen först... sedan hamnade jag här.
You, me and Dupree var en underhållande komedi.

Jag ska försöks lägga ut ett kort på Mios små tänder men han räcker bara ut tungan hela tiden.

Imorgon är det ny vecka igen... det återstår att se om vikten förändrats något. Jag saknar fortfarande motivation till något mer drastiskt men vi köpte faltiskt bulgur idag - bra gi-värde i det!

Middag nästa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vet inte ang onsdag, men det skulle vara kul. Vi får höras om det.
13 dagar till "sjunde himlen" nu! :oP

2007-03-05 @ 09:46:42
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Det gör mig glad att andra är lika lycklig! Tänk om man kunde blåsa lite på folk som var ledsna så de också blev glada!! :D

2007-03-05 @ 14:10:45
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0