Skönt att ingen uppdaterar sina bloggar

Jag har heller ingen lust men tevattnet är inte klart än.

Det började så bra idag men nu vill jag bara dra täcket över huvudet. Efter att jag druckit upp teet.
Mio är jättegnällig och bara jag duger tyvärr. Åkte till mamma och hälsade på och på hemvägen fick jag ställa farthållaren för att inte tappa farten helt. Mio suger ur mig all energi.

Sätter mitt hopp till morgondagen.

Eller till att Mattias ska hitta på något drastiskt nu snart. Tveksamt eftersom han pratar i telefon ett tag till.

Inget godis har vi heller och biskvierna ska ju räcka till på söndag...

Suck.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ät biskvierna o köp fuskfika sen! :) Be karln din att ta barnet o gå o sola! Mio kanske lugnar ner sig om du inte ens är hemma!! kram

2007-03-07 @ 20:20:36
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sara

Tänkte också kanske sola en stund sen.. Om Mattias måste jobba över så kan du ju ta med Mio så kan han vara med oss en stund? :)

2007-03-08 @ 13:08:03
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0