Ny dag igen

Och idag ska inte Mattias jobba över. Han kan inte. För idag ska jag bli bjuden på middag av Anna. Födelsedagspresenten! Är redan hungrig!

Han kom hem vid elva igårkväll. Tack vare den nya lagen fick han iaf sovmorgon till tio idag så jag hann gå och sola!

Om det bara var så att han jobbade kvällar ibland vore väl det en sak, men att aldrig veta när och hur länge och att det är övertid hela tiden och inte längre arbetsveckor på 40 timmar... 

Snart är det dags för den allra sista föräldragruppsträffen. Jag hoppas att Mio sover i minst en halvtimme till så att han orkar vara trevlig.

Kanske ska sätta mig framför ensamma hemma i väntan på tiden...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart middagen mysig? :)

2007-03-23 @ 10:48:21
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0