Nudelsoppa

Dagens lunch. Men middagen blir mer avancerad för laxfiléerna jag tog fram tills igår måste tillagas även fast jag är den enda som är hemma och kan äta...

Trodde inte att en gympa som inte kändes särskilt jobbig och dessutom innehöll stretching skulle ge träningsvärk så gott som överallt, men men... kunde knappt stödja på knäna i böjt läge igår, och idag känns det bara lite bättre.

Solen och vårkänslorna har kommit tillbaka så det har redan hunnit bli en promenad idag. Och en liten till blir det när vi ska och titta på ottfjällets dagis senare. Hoppas på att Sara behöver min hjälp också!

Ingenting att skriva om. Inget nytt, inget att störa sig på...

Kommentarer
Postat av: Helena o Lovisa

Jag har oxå träningsvärk efter gympan otroligt nog :=). Ses på måndag!
Kramar Helena o Lovisa.

2007-03-21 @ 14:57:40
Postat av: Carro

Då ska jag absolut gå nästa vecka=)

2007-03-22 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0