Mattias bakar kaka

Han göder mig.
Han förstår inte att jag inte borde äta så mycket onyttigt.
Han ser inte att jag inte ser tilltalande ut.
Han älskar mig.

Här sitter jag och är nere.
Kan inte ens skylla på att jag är deppig för att jag sovit för lite för det är inte sant.
Mattias har sovit för lite för Mio vaknade hela tiden inatt.
Det snöar massor så jag har tappat lusten till att gå på promenad.
Orkar inte rycka upp mig.
Mio sover.
Dagen är lång.
18.10 börjar nya avsnitten av sjunde himlen. Halelulja.

Vårkänslorna kom tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Stina

Ja nu är det bara en enda lång väntan inför 18:10...

2007-03-18 @ 14:06:01
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carl Michael Bellman

Nej nu får du rycka upp dig.

2007-03-18 @ 20:10:27
Postat av: Carl Michael Bellman

Nej nu får du rycka upp dig.

2007-03-18 @ 20:10:41
Postat av: Carro

Vadå är det nya avsnitt, fans jävlar oxå. Snygg klänning förresten. Du är smal och snygg och ser inte ut som en mamma, jag å andra sidan ska vi inte prata om=)

2007-03-19 @ 00:29:18
URL: http://mrshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0