Lucky

Tack så mycket för kommentaren Carro!
Idag känns allt mycket bättre, trots att det kl 10 imorse inte syntes att traktorn skottade några timmar tidigare och trots att det när jag sedan kom hem inte syntes att jag skottat vår altan kl 10...

Jag har varit på gymnastik. Inte alls outhärdligt jobbigt, men så ville ju mitt barn inte vara "tyngd" i styrketräningen heller. Vet inte om det är det eller att jag ätit grekisk sallad med sjukt gott bröd till, till lunch, eller att jag fått en tröja jag vunnit på tradera och som sitter bra! Kanske beror det inte på något speciellt för de flesta dagar är ju faktiskt minst såhär bra när man tänker efter. Det är ju bara så att det är så mycket lättare att deppa ner sig när allt tycks gå en emot. Och att skriva om det framför allt, det finns ju alltför många exempel på att det goda lätt går till överdrift när man romaniserar det.

Jag har helt enkelt ett liv jag oftast är väldigt stolt och glad över. End of story.

Vi har lyckats sälja våra gamla ford-vinterdäck också efter en dag på blocket så nu finns det extra pengar till Göteborg! Anna-Karin, jag hoppas att du inte har några storslagna planer på muséebesök eller dyligt när vi kommer, för jag tänker bara shopping, shopping, shopping! Och att få se hur du bor och vem det är som satt ditt ♥ i brand förstås!

Ikväll har Mattias lovat att vi ska ta en promenad tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åååå det lät mysigt med kvällspromenad!!!

2007-03-19 @ 18:08:03
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

meh har han är rosa lära-gå-vagn? =)

2007-03-19 @ 23:17:50
Postat av: Anonym

Ja ha, inga museer? hur ska detta gå... så synd att jag ska tvingas shoppa istället! Fast jag har då inte lika mycket att spendera men smakråd och prova kostar inget!
Något att längta till... ingen snö, +7 grader och solsken idag. Härligt!
kram

2007-03-20 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0