Jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt

Lasse Lindh, du kommer aldrig mer att vara ensam, aldrig mer den heta känslan.

Ännu en av de kvällar som på slutet blivit alldeles för många. En sådan när Mattias tvingas jobba över. Det värsta är att imorgon kommer ännu en...

Det har krävts 4 bitar av tobleronen, tidig middag, 2 reliv och kaffe. När Mio verkat ge upp och jag så gärna ville, fick jag höra några magiska ord i telefon av Mattias. Sedan tappade jag upp ett mysigt bad åt mig och sonen. Det enda han verkar tycka om och inte gnälla över så här dags. Nu har han somnat, minst en halvtimme tidigare än vanligt.
Dåliga mamman kommer förmodligen att få stiga upp kl 6 imorgon.

Jag vann jeansjackan åt sonen för bara utgångspriset i alla fall, så nu fattas bara ett par långa jenas som kan vikas upp regält men som ändå inte ska vara för stora i midjan så att han kan vara en riktig liten crousingkille i sommar!

                                          


Jag är så sugen på att shoppa lite nya kläder till mig själv också så nu när Mio somnat har jag gömt undan alla de kläder jag ändå aldrig använder och det blev tyvärr inte speciellt mycket kvar. Jag vill ha en sommarkjol, 50-talstoppar, ett bikini-linne och förstås nya slip-in-skor. Ärade Göteborg, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kunglig bil!!!

2007-03-13 @ 21:00:15
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Pliiiz, kom o ät krämbullar i morgon.. dra med din syster också! Det finns o blir över! ;)

2007-03-13 @ 21:36:06
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: ak

Håll ut, Göteborg kommer fortare än vad du anar! Och Här är det ganska varmt och skönt, inte allt för långt bort till sommarlinnen...
Vilken storlek har Mio nu för tiden förresten?
Kramar

2007-03-14 @ 19:33:16
Postat av: Sara

Jag är bara glad att du tyckte om dem! :)

2007-03-15 @ 08:56:50
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0