I jakt på vaddå

Har fått 2 taxfree-Toblerone av syster och ordnat promenadsällkap till stan på onsdag så det går väl jämnt upp...
Har ätit god lunch på plaza med Sara. 
Har lekt med mitt barn hela kvällen. Vågar inte riktigt skriva det men jag tror att de gnälliga kvällarna har blivit lite lite bättre.

Mio har fått 3 t-shirts som får tjäna som väggdekoration tills vidare. Tills han växer i dem. Paul Frank eller nåt. 

Jag har gjort ett Saab-tryck på en body åt ovan nämnda. Kommer kanske en bild på den imorgon.

Han har blivit så duktig på att stå och gå (med stöd) också! Älskade ongen!

Jag är så sugen på London igen. Nästa sommar kanske... om Klara är där igen då förstås. Och om resten av familjen går att övertala.

Sista delen av leende guldbruna ögon ikväll.

Harmoni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0