Framtidsfunderingar



Sara fick mig att inse att sommaren och solen snart är här igen och att det finns bättre alternativ än att sörja de fula solglasen (sånna där töntiga men bra som man sätter utanpå de vanliga) som jag fick stulna ur en bil för längesedan. Så nu har jag skickat efter bågprover till solglasögon, med styrka!

Den nyttiga veckan har åtminstone hållit i sig så här långt - en halv dag... och 2 hg mindre än förra veckan visade vågen... Någon form av mamma/barngympa ska tydligen starta här i Torvalla om två veckor och det låter ju lovande. Tyvärr ska man ha sitt barn som tyngd när man lyfter - och mitt barn är ju ganska tungt...


image100
Ett annat sätt att sova på.


Middag hos Anna och Kristoffer ikväll. Skönt att slippa tänka själv. Tänka ut mat alltså, för tänka måste jag ju iaf. Har tänkt försöka få Mio att somna lite tidigare än vanligt så att han är på sitt bästa humör! Mattias jobbar i Åre idag och hinner inte hem i tid tyvärr. Men jag hoppas att han hinner dit en liten stund iaf innan vi måste åka hem och lägga Mio - och titta på leende guldbruna ögon!


Kom på att jag ska prova att ringa parkettsliparen nu.





Kommentarer
Postat av: Sara

Det var den sötaste sovstilen jag sett!! :D Vilka glasögon valde du?

2007-03-05 @ 16:52:22
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Ååå vad gulligt han sov!!!!

2007-03-05 @ 18:04:37
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0