Den senaste veckans...

...+

Vårsolen som äntligen hittat hit
och som gett mig energi och motivation till engegemang igen. Och promenader.

The Arks välförtjänta melodifestivalseger! Trots att den innefattade en otroligt ful klädsmak och plagierad melodi... och att Andreas Johnson blev 2a satt inte helt fel det heller...

Att en låt på radion fick mig att hitta Lasse Lindh åter och inse att även hans tidigare skivor på engelska har hög klass och därför går runt runt här hemma nu för tiden.
Att skrivbordsbygget inte blev helt fördjävligt ändå,  trots sömnbrist, fula hål och alldeles för mycket trams.
Födelsedagen med hembakt schwartzwaldtårta  som trots få likheter med bilden i 7 sorters kakor ändå smakade gudomlligt!  Resulterade dessutom i nya underkläder, parfymprover, frukost på sängen, av Mattias lagad middag, en potatisskalare med klass, ett utlovat restaurangbesök och lför stunden i lekkompisar för Mio.

Vetskapen om att Klara inom en halvtimme borde stå här utanför och knacka på!

...-

Stefan Lindmans självmord i Wallanders hemligheten. Att han inte bara gick till Kurt och berättade allt så att de hade kunnat sätta dit den jäveln tillsammans pisses me off!

Måns Zelmerlövs Ricky Martininspirerade och översmöriga medverkan i schlagern. Låten skulle gjort sig som ledmotiv till Disneys Alladin. Och jag som diggade Måns när han var med i idol. Aldrig mer!

Mios förkylning som nu även innefattar hosta och som gett mig hosta så att jag vaknar nattetid av att jag drömt att jag inte kan andas och inser att det varit en sanndröm - varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0