8 mars.

Jag har hörsammat den internationella kvinnodagen genom en stunds solariesolande i lugn och ro. När jag sedan kom hem igen satt sonen lugnt och lekte i sin säng och diskmaskinen var i full gång. Skönt att veta att livet rullar på även utan min närvaro för den senaste tiden har gjort mig tveksam... Men idag har Mio varit en ängel hela dagen!
Syster Klara kommer hem lagom till min födelsedag!
Hjärtligt välkommen! Det återstår att se hur länge vi får ha henne hos oss innan hon hittar någon ny destination.

Rea på stan så det blev vantar och mössa till Mio för sammanlagt 10 kr. Fika med mamma och syskonen och en sväng på marknaden. Där blev det ingenting handlat. Kanske blir det ytterligare en tur på lördag.

Kanske ska jag ta itu med skrivbordsbyggandet ikväll. Eller bara krypa upp i soffan och mysa med min kära...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hann aldrig säga hejdå åt dig, stod i bara trosorna o badade trollet! :) Hoppas det var mys för dig att sola! Skönt också att Mio börjar bli lugnare på kvällarna! :)

2007-03-08 @ 20:10:50
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Vi ska på marknaden idag. Arvid har inte blivit bättre i gnällandet, men jag hoppas på en bra dag idag. Förresten, om Mio var snäll hela dagen igår kanske Arvid är snäll hela dagen imorgon då. ;oD

2007-03-09 @ 09:50:10
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0