1 öl

Och en halv 7,0as cider har jag druckit i hopp om att piggna till. Ha! Känner bara för att gå och lägga mig. Men det är ju ändå fredagskväll...

Imorgon kanske svärisarna kommer. Det var ju ett tag sedan vi sågs nu. Skönt att åtminstone slippa åka dit. Har inte direkt något fikabröd eftersom allt som kommer innanför våra dörrar har en förmåga att ta slut så fort... Fast jag hoppas att de mest kommer hit för att få träffa Mio. Han hade 37,6 i feber nu ikväll men glad och pigg ändå. det känns för tidigt för att säga att kvällarna blivit lugnare men jag hoppas...

Mio har börjat röra på sig litegrann. Jag är lite kluven till det hela. Det är jättekul att se honom utvecklas men jag trivs ändå ganska bra med att han sitter där han sitter. Han står och går bra när man ställer honom och det känns som att han kommer att lära sig gå ganska fort bara han själv vill, och det räcker för mig. Ju fortare han rör sig desto fortare måste vi barnsäkra "på riktigt" och skaffa grindar till trappan och sånt, komma på någon fiffig lösning på hur Lovis ska kunna ta sig in på toaletten men inte Mio...
Han lägger sig iaf på mage från sittande nu och han försöker både hasa sig fram på rumpan och dra sig fram med armarna när han ligger. Det går, men lite och långsamt. Han blir så glad när han lyckas ta något som från början låg någon decimeter för långt bort.
Mattias försöker lära honom att klättra i trappan...

Funderar på att långsamt svepa en smironoff och försöka vara lite trevligt sällskap en liten stund till. Sedan blir det sängen för mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Innan du vet ordet av det så kryper han, så var det iaf med wille å sen gick det fort huvva)= =)

2007-03-24 @ 01:16:30
Postat av: Sara

Jag har ett tips på det där med toan.
Om ni sätter dit en hasp så kan Mio få upp den inte mer än en deci och Lovis kan lätt smita in! :)

2007-03-24 @ 09:43:39
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0