Studenttitt idag då.

Idag blir det lunch i det gröna i goda vänners lag. Ett försök att tillfredställa saknaden av min egen student... 3 jävla år har gått! Ytterligare 3 årskurser har lämnat PC via utgången vid gympaslaen till en ljuv framtid. En dag varje år önskar jag att jag var en av dem, den dagen är idag. Alla andra dagar är jag glatt nöjd med mitt familjeliv långt ifrån ständiga fester och trånga ettor, men just idag...

Tror att Mio somnat så jag slipper tänka på det på stan. Han har så svårt att somna i vagnen då det alltid finns så mycket att titta på, måste vara riktigt trött innan det händer. Sover mycket längre inne i sängen också.

Jag har samma omlottklänning som vid Klaras student i fjol, gravid i v 36 ungefär. Känner mig aningen smalare nu...



Är redan hungrig vid tanken på all god mat (grillspett) vi ska grilla imorgon vid vårt hus och sedan avnjuta tillsammans med hemlagad potatissallad (om jag lyckas...) och diverse drycker. Har bjudit in familjen-in-law och en släkting till dem också.

Kommentarer
Postat av: Stina

Egentligen vet jag inte varför jag måste kolla din blogg varje dag även under helgen eftersom jag vet att du är borta då. Men IFALL du skrivit så kan man ju inte missa. :oP
Hoppas ni har kul på grillfesten ikväll! ...och att ni mår bra imorgon. :oP

2007-06-09 @ 19:56:13
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: mail

Har du färgat håret nu?
Fasiken vad stor Mio har blivit, han såg ut att ha det gott med majsen!
Om det inte är för mycket flyttbesvär så kommer jag upp en längre tid i augusti (ca 7-20:onde).

2007-06-20 @ 21:15:33
URL: http://oswil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0