Sönderstressad

På torsdag får Mattias semester och drygt två lediga veckor i vårt hus väntar. Det är det positiva...

Jag har så lätt att jaga upp mig och sedan så svårt att varva ner. Allt som borde komma med till Böle på fredag, Mios födelsedag, Idre-resan och flytten alternerar just nu i mina tankar och det sistnämnda verkar aldrig riktigt vilja släppa taget.

Vi har pratat igenom den tid som är kvar innan den 1:a augusti stundar och planerar att låna med både King-Cab och släpvagn från Böle nästa gång vi åker mot stan. Tror att jag skriver mest för att känna att jag har någonstans att läsa om jag skulle glömma något... Sedan har vi minst 5 semesterdagar på oss att flytta "hem" allt som ska till huset och det kommer att räcka, ändå kan jag inte riktigt tro på det... Har dessutom börjat packa lite redan nu. Sedan återstår 1,5 veckor och de kommer att räcka för att packa färdigt och börja flyttstäda, önskar bara att jag ville förstå det!  

När vi för bara ett halvår sedan flyttade hit var ju inte tanken precis att vi skulle vara på väg härifrån redan, men Herrens vägar är ju outgrunderliga (eller något liknande), om man nu väljer att tro på honom. Jag väljer iaf att tro på att vi kommer att vara en mycket lycklig liten familj den dag vi kan låta Joel hyra halva vår kommande bostad för att själva flytta in i VÅRT EGET HUS!  

Ska ta tag i nedvarvandet nu med en promenad, och ännu en titt på tapeterna i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0