Lovely day

image137

image138

image139

image140

Det är dagar som denna som man kan tänka sig att vara föräldraledig för alltid. Först var vi på unga föräldrar och nästan alla var där. Jättegoda pajer och glass med jordgubbar till efterrätt - mina första jordhubbar för i år. Mio sov som en ängel så han var jättego´ under badpremiären hos Alicia och Sara efteråt. Vi vuxna nöjde oss med att sola (jag hade solskyddsfaktor 25 där jag bränt mig) och jag tror ärligt inte att vi hade fått plats ens en av oss utan att allt vatten skulle hamna på gräsmattan istället. Sommarens första piggelin också, och nästan andra med eftersom Mio hade lite väl svårt för att äta sin...

Hamburgetallrik utomhus till middag efter lite kompletteringar från willys. Lyckan hade varit total om jag bara inte hade glömt fronten till bilstereon inne och tvingats lyssna på det låga ljudet från mobilens mp3.

Har nu ambitiöst värmt minibaguetter med vitlökssmör (första gången jag köpt färdigt- och sista) och pillat i både hamburgebiff och ruccola att äta till lunch i badhusparken imorgon. Underbart förslag Stina! Träffade förresten grannarna nyss och de cyklar mot Brunflo just nu, skulle gjort detsamam om det inet varit för tvätten.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser ut som att vi missade nåt)= Wille fick bada hemma istället=) å sen skulle jag få vila trodde jag men det fick man ju knappast)= Å i hann inte på affären heller)= Däremot så var vi å snodde lite stenar vid storsjön; )

2007-06-04 @ 21:40:31
Postat av: Stina

Ser ut som en härlig dag! Man borde skaffa en bostad med gräs känner jag. :o)

2007-06-04 @ 23:48:57
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Lillasyster

HAR DU TATUERAT DIG???

2007-06-05 @ 20:35:23
URL: http://jadenvanliga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0