Jag kan inte hitta kameran!

image166

Mio är festklädd inför Williams kalas men någon bättre bild än denna lyckades jag inte få till med mobilen, den tar så långsamt! Mattias hade kameran igår och påstår att den ligger någonstans bland allt som är packat, men var?! Det finns några resväsor och ca ett 10-tal påsar att välja bland. Har gett upp letandet och börjat acceptera att den inte kommer att komma fram till kalaset... Det är bara att hoppas att den verkligen är packad så att vi åtminstone kan dokumentera de förändringar som sker i vårt hus. Inte för att Williams kalas inte känns viktigt utan för att Stina finns...

Den 10:e juli blir det vår tur att hålla kalas! Tills dess önskar jag alla nära och kära en jättebra sommar!

image167

Måste nog byta ut shortsen jag satt på mig idag mot några av jeansen jag packat i hopp om att aldrig behöva använda dem då dessa veckor skulle likna bilden ovan... tyvärr verkar inte makterna fattat detta än.

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar när du inte bloggar.. *snyft*

2007-06-25 @ 16:01:22
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0