Hemvägen 27/7

Det blir en riktig yr-helg i år för i kombination med fest, musik, hångel och bakfylla så ska vi också flytta! Och flyttstäda som väl är det värsta som finns?! Men så har vi ju en redan inbokad barnvakt som förhoppningsvis också kan hjälpa till litegrann.

Östersundsbostäder ville inte låta oss ha radhuset kvar några extra dagar utan att få betalt men att ge oss den nya lägenheten tidigare hade de inga problem med! Vi tackar och tar emot!

Även om det delvis känns som en motivationslös flytt så kommer vi ju åtminstone ett stenkast eller två närmare vårt slutliga mål!

Adressändringen, flyttning av strömen och avflyttsbesiktningen är fixade. Skönt att stöka ifrån sig så mycket som möjligt innan semestern! Telefon- och bredbandsflytt överlåter jag på Mattias och kontrakten ligger här på köksbordet och bara väntar på att han ska komma hem!

Grattis Sara som verkar ha ett så fint foster i sin mage!
Har själv en bild på min fina Mio, 22mm stor (eller liten...)!

Lider med mina växter i huset som jag inte kommer att kunna vattna på två veckor när vi flyttar men jag sätter mitt hopp till svärmor!

Kommentarer
Postat av: Stina

Här är det också mycket att göra. Men jag sparar adressändringen tills imorgon kväll när vi skrivit på. Jag är nog lite onödigt skrockfull där... Vad kul att vi båda flyttar nästan samtidigt! Lite lagom kaos sådär mitt i sommaren. Ses imorgon!

2007-06-19 @ 18:36:21
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

ELIIIN jag är så himla rädd control freak som jag är för våran semester.. Att jag ska gå vilse o allt möjligt! Gick eran semester i Göteborg bra? Ni kom hem allihopa? :P

2007-06-19 @ 19:10:26
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0