Fortfarande sol och vi har en osedd Beck-film.

Promenaden i värmen och att ingen av oss fick upp Mios puréburk i badhusparken tycks ha tagit kål på mig för jag är så slö! Vilade på eftermiddagen och huvudvärken försvann faktiskt. Men både mina baguetter och glassen smakade ljuvligt och det är sommar och till och med slöheten känns lättare att leva med än om det hade varit isande vinter.

Stina, jag glömde ju fråga hur 7:e himlen slutade i söndags?!

Ska gå ut (eller cykla, för det kändes lättare) och titta till Mattias som byter generator för att kanske ta med sig sin lilla familj till Kaxås imorgon på crousing. Annars blir det fika och må gott på stan, härligt med en helgdag mitt i veckan!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja du kan ju inte skylla på att du är gravid iaf =)

2007-06-05 @ 22:25:44
Postat av: Stina

7:e himlen var rent patetiskt! Eric kom till nån slags sluss till himlen där han träffade Annies mamma. Svärmodern hjälpte honom att leta julklappar till familjen (och självklart var det en massa symboliska presenter för att stärka personerna i fråga, osv.). Familjen kvar i livet gick omkring där hemma och väntade på honom, men Annie sa hela tiden att han var sen från jobbet och att hon kände att det inte var nån fara med honom. I himmel-slussen träffade han tillslut (förutom en massa andra döda som han hjälpt genom åren) sin egen skyddsängel som hade kommit fram till att han inte var klar på jorden än så han fick återvända. Väl nere på jorden igen så träffade han familjen och verkade må bättre än nånsin. Sjukt dåligt avsnitt! Men bra ändå att han överlevde...
Det var lite i korta drag. :o)

2007-06-05 @ 22:31:56
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0