Dagens verb

Handla. Flyttkartonger (om Coops extraerbjudande inte är slutsålt...), mjölk, blodpudding och barnmat.
Titta. Efter en rockring och ev present till William, ixohouse är ännu inte besökt så vem vet! Kanske kolla tapeter också.
Hoppas. Någon ska miljöbesikta radhuset och jag hoppas på att inte råka vara hemma just då. Hoppas även på att få bli 1a igen på 2an på Hemvägen...
Räkna. Måste kolla upp föräldrapenningsdagarna igen för jag har inte tänkt på att Mio snart fyller 1! Tror ändå att jag tar ut 3 sgi-dagar och 2 lägstanivå/vecka så allt borde väl vara ok, men det skadar ju inte att kolla lite extra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lugnt vännen, jag går ner o kollar på babyproffsen! Jag är ändå väldigt tacksam att du tänkte låna ut den åt mig, sånt gör vänner för varandra!!

2007-06-12 @ 08:41:27
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0