Är det svårast att rocka med en stor rockring eller en liten?

Ytterligare några avsnitt Grey sedda.
Därimellan en cykeltur till Ixo house. Trevligt varuhus dit jag kommer att återvända igen. Inte bara för att jag sett ut mammas present. Hittade Williams också för den delen. Och en duschtvål. Och vad Mio ska önska sig från sin mormor och morfar på 1årsdagen, bara hälften så dyrt som någon annanstans (just nu har jag faktiskt glömt var).

Jag köpte en rosavit rockring i hopp om att kanske kunna träna höfthullet lite. 80cm i diameter. Tänkte liksom att jag inte skulle kunna komma i den mindre storleken. Väl hemma insåg jag att jag inte ens är 100cm i omkrets, ringen är 2,5meter. Jag kan verkligen inte rocka och det beror nog inte bara på ringens storlek är jag rädd.

Vi har fått nytt filter i köksfläkten fast hela fläkten är visst lite trasig också.
Hittade Dammågränd 7 på hemnet och insåg att Östersundsbostäder visst redan börjat sälja ut dessa radhus. En 3a för 750000 kr. Själv skulle jag aldrig köpa detta avlånga kök. Vore nästan lite bra om de ville sälja rubbet nästan omgående och istället måste ge oss något annat, en tvåa på Hemvägen tex... Ligger fortfarande 2a.

En tur till Fresken väntar så snart Mio vaknat och ätit, själv lever jag än så länge på kaffe idag.


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad spännande med Hemvägen! Hoppas ni får den!!!

2007-06-12 @ 19:04:18
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Gissa vem som var hos er från Östersundsbostäder idag?? Alicias farfar!! :D
Han sa idag, "jag va hemma hos någon som hade kort på er på kylskåpet!"
Och jag fattade på en gång att det var er.. :) Världen är liten!

2007-06-12 @ 19:35:14
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Du skulle ha tagit min rockring som bara ligger å skräpar.

2007-06-12 @ 22:55:53
Postat av: Sara

Hahaha, det kan lika gärna vara Mats som verkar sur.. han är inte särskilt pratsam mot människor han inte känner! :) Fast han är världens snällaste och är verkligen aldrig sur!! Såg du hur lika de var förresten??

2007-06-13 @ 07:17:14
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0