Tradera

Så har jag blivit fast i Tradera igen då... hittills har jag vunnit 2 annonser men den ena bestod av 6 plagg, till Mio alltså. egentligen borde jag vänta tills barnbidraget kommer men vad spelar det väl för roll om man har mat på bordet så länge man är snygg?! (obs! ironi)

Mio har druckit välling för 1a gången och det rann ner lika lätt som mjölken. skönt. jag har fått ont i huvudet, skulle gissa att det beror på köksluckorna. i hopp om friskare luft åkte vi till barnens hus och hittade faktiskt vad vi sökte, ett bälte för att kunna fästa bilstolen i framsätet så att inte Mio blir mos när stolen trycks upp mot baksätets ryggstöd vid en eventuell krock. nu har han vaknat. good bay!

Kommentarer
Postat av: Stina

Näe läkarbesöket berodde på att hon (läkaren alltså) var sjuk när han fick sin 5-månadersspruta så vi fick komma och träffa henne idag istället. Men det passade ju bra då nu när vi misstänkte allergi. Allt har nog en mening kan jag tro ibland. Vi ses imorgon!!!!! :o)

2007-01-10 @ 20:11:34
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0