Tar tillbaka allt jag sa...

...om att det var kallt i fredags. idag har vi -19.
Tillägger att jag avundas alla utan bebisar att klä på och bädda in.
 
Livet går ännu en gång vidare och jag har inte missat alltför mycket trots att jag är datorlös. Förkyld har jag blivit och för första gången ska jag inatt vara ensam med Mio för karln ska till Uppsala på kurs. Lyckligtvis kommer han åter redan imorgon kväll. Sent tyvärr. Om jag orkar ska jag göra mig en sats chokladbollar för jag har hört att de är bra mot halsont. Eller om det bara var som jag tänkte...

Tack än en gång Sara!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh chokladbollar ja det var en ny typ av medicin de=) Men jag ska nog prova när jag har ont*ler*

2007-01-22 @ 18:55:46
URL: http://llis85.blogg.se
Postat av: Stina

Blir du något friskare? När kommer er dator tillbaka förresten? Jag har iaf utmanat dig i min blogg igen! :o)

2007-01-27 @ 12:16:21
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0