spindellederna dansade för mig inatt

känner mig inte så trött som vad jag fasade för när jag inte kunde sova i natt, men det kanske kommer. fick sova till 3 för sedan hade mio en vaken och skrikig timma. jag hoppas att det är tänderna och att de kommer fram snart!  till sist satte jag i en öronpropp och lade mig på det andra örat och även när jag lyssnade så var han tyst. skönt, så sedan sov jag två oroliga timmar till innan jag grattade mattias med falsk sång och filtallrik på sängen. sedan åkte vi och lämnade in köksluckorna på lackning. tyvärr gick inte speglarna att ta bort utan att folien förstörs så jag måste acceptera att för alltid ha dem där. mattias tycker ju att det är ganska fint iaf... alltid något. tror att jag ska göra om kaklet lite åtminstone, annars blir allt så vitt.

drömde om spindellederna från modellbilen och att killarna från vår värmlännska fanclub skulle flytta in här bredvid. ett tag blev jag slagen med ett blått baseballträ också, fast jag vet inte av vem. för tydligen fanns det en billyft här utanför där jag ställt min saab för att kolla något och fast jag sade att jag var färdig så började en av killarna i den mörkblå stylade 240:n att slå mig! den senaste tiden har jag sovit jätteryckigt och oroligt.

ska ta mig en promenad till bibblan idag för äntligen har min reserverade 9 och en halv månad kommit in! om jag orkar och mio vill så ska jag kolla in rean på body shop också. vi sålde mios gamla bilstol efter mindre än tre timmar på blocket igår.

ikväll blir det tårtkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0