Skillnaden på att titta och se

Hade mycket trevilgt igår kväll. Jag och Anna tittade på hela Let´s dance men jag såg inte Lasse Brandeby dansa en enda gång. Inte för att han inte gjorde det för jag vet att så inte var fallet men att bli förälder har gett mig egenskapen att kunna titta utan att se. Hade iofs trevligt sällskap så det är absolut ingenting att sörja. Varför Anna heller inte heller såg honom dansa kan jag nog bara ursäkta med sällskapet som sagt, och all den nostalgi som välde fram när vi samtidigt slog upp alla gamla skolkataloger och ägnade resterande av dygnets timmar åt gamla högstadie- och gymnasieminnen.

Imorse stod vågen på 59,6! Vet inte hur många år sedan det var sist! Mitt midje- och höftmått har också minskat men jag är långt ifrån nöjd. Idag tar jag dock paus och åker till mamma på julgransplundring...


Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt ang vågen!! Ha en trevlig julgransplundring! Jag funderar på att ha kvar julen ett par dagar till...mest för att jag är tjurig...haha!

2007-01-13 @ 12:56:25
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

MEN GUD! Jag har inte vägt så lite sen jag gick i MELLANSTADIET! wow bruttan!

2007-01-13 @ 17:37:55
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Det var inte mycket du, härligt=)

2007-01-14 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0