Ska ta itu med modellbilen, ska bara, först...

det kommer så mycket annat i vägen hela tiden. kanske för att jag inte sådär helhjärtat är inställd på att sätta mig och försöka måla och bygga ihop den där bilen när jag vet att mio kommer att behöva mig stup i ett, att det snart är lunchdax, att jag sedan måste på östersundsbostäder, köpa mattias födelsedagspresent... dessutom läser jag den röda vargen igen och den är fångande. jag har åtminstone ingenting inplanerat för helgen och jag har plockat fram kartongen så jag hoppas att inspirationen kommer...

hade jättetrevligt med anna-karin igår kväll! spelade spel (och kvinnorna vann förstås) åt chili con carne, kex med ost och drack kaffe. till påsk ses vi igen i göteborg! ska kolla upp boenden och eventuellt tåg när jag kommer mig för.

annars blev det inte mycket gjort igår. inte ens någon pormenad. tog bilen till blå center och köpte en påse ris och en banan. den längsta jag sett...


idag måste jag göra en ny film på mio när han går (och håller sin pappa i händerna) också, den förra filmade jag åt fel håll... nu ligger han uppe i sin säng och skrattar för fullt! den där härliga ungen! tänk att han är min och att jag nästa vecka haft honom hos mig i ett helt halvår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0