Regnig morgon

Men det var inte regnet eller den enorma blåsten som väckte mig, nej det var ryggen. För första gången sedan innan jag blev gravid har jag ätit av min starka ryggmedicin och det blev mycket bättre! Måste ha legat konstigt eller sysslat med någon konstig aktivitet igår som jag nu inte längre kan komma ihåg.

I min playlist ligger just nu Markus Fagervalls och Timo Räisänens album i blandad följd. Fick dem igår men har ännu inte tagit mig igenom dem hela. Ärligt talat har jag lite svårt att ens höra vem som sjunger vilken låt utan måste tjuvtitta lite nu och då. Läste att medelålders fruntimmer tydligen får ökad lust av den förstnämnda och blev inspirerad, inte av lusten men av att höra hur hans musik egentligen låter nu när han inte längre valt låtar själv utan fastnat i det kommersionella nätet. Tacka vet jag "sing and song-writers" men de har ju inte alltid samma ögon som borrar sig långt in i hjärtat, tyvärr.

Hoppas nu på att blåsten avtar så att det blir promenix med mammorna!

Kommentarer
Postat av: Mary

här blåser det som bara tusan..

2007-01-16 @ 09:17:59
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0