Ok Stina, här är mina svar...

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Fick se siffrorna 80,0 på vägen - men bara en gång! Genomgick en graviditet, födde fram världens härligaste unge, blev förälder...

Vilka länder besökte du?
Förutom Sverige blev det iaf ett Norgebesök.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
10 juli, då Mio föddes.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
I don´t feel like dancing och boten anna.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick en ny sockervaddsmaskin av min älskade. åt sockervadd. fikade med familjer och vänner, fast i omgångar.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
finns nog inget som kommer upp i klass med Mio men kanske att fler förstått glädjen av honom och unnat mig det.

Hur höll du dig från att bli galen?
den frågan hoppar jag över.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Mio. tror att han är den bästa jag någonsin träffat, men det återstår förtås att se...

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Ja

Förhoppningar om 2007?
Att jag ska ta tag i det där med att börja plugga. att vi ska fortsätta trivas lika bra med att vara vår lilla radhusfamilj. att mio ska lära sig miljoner nya saker!

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
Carro (fast du har väl redan fått den uppmaningen av Stina...)
Klara
Sara
Malin

Kommentarer
Postat av: Sara

=) =)

2007-01-04 @ 11:04:50
URL: http://www.sara1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0