inte alla bimbos är blonda

synd att det är så svårt att utföra underverk för idag har jag varit en bra bit på väg.


vaknade och visste inte alls vad jag skulle hitta på idag. nu sitter jag här med ömmande ben och rygg.

först ringde jag och bokade tapetsering, det blir om 4 veckor. 4 låååånga veckor. sedan tänkte jag att det skulle bli lika enkelt att fixa lackering av köksluckorna - men icke! kö till april. ska prova några fler ställen imorgon för så länge vill jag verkligen inte vänta. hos parkettsliparen fick jag inte ens svar.

har köpt färg så ikväll ska jag måla spegeln och ramarna som ska hänga runt omkring. har också fixat alla skarvsladdar som inte ville få mios fönsterlampor att lysa. köpte en ny...

har också varit på östersundsbostäder och krånglat. de har blandat ihop våra sovrum och deras fonder men nu blir det förhoppningsvis rätt så att vi inte behlver lägag emellan något till tapetseringen eftersom vårt rum är det större. sedan kan vi byta golv också om vi vill! klart vi vill men inte riktigt än.

slutligen har vi lånat tapetkataloger och ska förhoppningsvis lyckas enas. har ju för avsikt att bo här ett tag och då ska man ju trivas!

ska lägga ut lite bilder på de senaste dagarnas stök så småningom...


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer gärna o kikar någon dag om det är ok ..

2007-01-03 @ 11:07:42
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0