Friskförklarad

Meena åker till Indien på tisdag. Själv sitter jag här på ett skitigt verkstadskontor och snikar dator. Stan är kall och jag lite bakis. Den spetsade cidern till middagen igår slutade med alldeles för många glas. Fast trevligt hade vi, jag, Mattias och Viktor.

Förkylningen har lugnat sig men i flera dagar låg jag bara framflr tv:n med den ena såpan efetr den andra, och växelvis med nyponsoppa, te och välling i koppen. Lyckligtvis har inte Mio drabbats än och jag hoppas att han slipper.

Vårt sovrum har fått nytt golv och jag har "gjort" en fondvägg i tegel i vardagsrummet. På måndag kommer tapetserarna så snart kan jag börja inreda vårt alldeles egna sovrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0